H Μαρουλίτα αγαπάει τη μαγειρική και της αρέσει να προσφέρει χαρά και ευχαρίστηση σε όσους είναι γύρω της. Το βασίλειό της είναι η μικρή της κουζίνα. Μαζί σας θα μοιράζεται όσα ανακαλύπτει μέσα εκεί...

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Κρέπες Βρώμης

Μια από τις πιο ουσιαστικές, θα μου επιτρέψετε τον όρο, και σημαντικές ανακαλύψεις τις μαγειρικής μου ζωής θεωρώ πως είναι η βρώμη. Και όχι μόνο φυσικά για τα τεράστια και αδιαμφισβήτητα ωφέλη για τον οργανισμό, τη θετική της συμβολή, σε προσωπικό επίπεδο για τη διατήρηση του βάρους, αλλά και για τις πολλές και ποικίλες μεθόδους με τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να καταναλωθεί μέσα στην ημέρα και από όλα τα μέλη της οικογένειας, ακόμα και τα πιο δύσπιστα.
Τη Βρώμη, το γνωστό μας Quaker, τη μεταχειριζόμαστε στο σπίτι σαν πρόγευμα με γάλα, σαν υποκατάστατο του ψωμιού και της γαλέτας στα μπιφτέκια μας, σαν πανάρισμα στα πάσης φύσης πανέ πιάτα μας, σαν συστατικό στα γλυκά υποκαθιστώντας πλήρως το αλεύρι κάθε μορφής και φυσικά, το πιάτο που σας παρουσιάζω σήμερα, για να φτιάξουμε κρέπες το Σαββατοκύριακο, η αγαπημένη μας πρωινή συνήθεια πλέον.

Τις κρέπες μας τις τρώμε είτε γεμιστές γλυκές ή αλμυρές (πχ. με την επιλογή κάποιου τυριού χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλας και λαχανικών ή γλυκές πχ. γεμιστές με μήλο καρύδια και σταφίδα), είτε σκέτες με καννέλα σαν pancakes. Οι επιλογές είναι πολλές και θα μιλήσουμε αναλυτικά στην πορεία για κάθε μία ξεχωριστά.

Σήμερα λοιπόν, μοιράζομαι με πολλή χαρά μαζί σας αυτή την αγαπημένη συνταγή και σας εύχομαι καλή απόλαυση!




ΥΛΙΚΑ:

(για 6 κρέπες)

200γρ. Νιφάδες Βρώμης Quaker
450γρ. γάλα άπαχο
1/2 πρέζα αλάτι
1 αυγό
2 κ.γ. ζάχαρη ή γλυκαντικό αν κάνετε δίαιτα
ελάχιστο ελαιόλαδο
αντικολλητικό τηγάνι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Σε μια mulinetta ρίχνουμε τη βρώμη και την κάνουμε αλεύρι (την χτυπάω περίπου 20'')/

Με τη βοήθεια ενός αυγοδάρτη αναδεύω το αλεύρι βρώμης και το γάλα, το αυγό, τη ζάχαρη και το αλάτι.





Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίχνω ελάχιστο ελαιόλαδο και το θερμαίνω σε δυνατή φωτιά.

Με μια βαθειά κουτάλα φαγητού, ρίχνω μια κουταλιά μείγματος για κάθε μια κρέπα που θα φτιάξω.



Αμέσως σηκώνω το τηγάνι και γυρνώντας το ελαφρά κυκλικά, απλώνω την κρέπα σε όλη την επιφάνεια του τηγανιού.




Μόλις αρχίσει να ανασηκώνεται η κρεπούλα μας, θα χρειαστούν περίπου 1-2 λεπτά για να είναι έτοιμη να την γυρίσετε με τη βοήθεια μιας σπάτουλας για να ψηθεί και από την άλλη.

Βεβαιωθείτε πως θα την ανασηκώσετε μόλις έχει σταθεροποιηθεί από την κάτω πλευρά της για να μην σας κοπεί στην προσπάθεια να τη γυρίσετε.



Μη φοβάστε δεν είναι καθόλου δύσκολο, μετά από μια ή δύο κρεπούλες θα έχετε γίνει εξπέρ.

Με το που γυρίσετε την κρεπούλα από την άλλη πλευρά μπορείτε να αρχίσετε να ασχολείστε με τη γέμισή της. (Για παράδειγμα, εγώ, όταν κάνω τις κρεπούλες γεμιστές με τυράκι, βάζω κατευθείαν το τυράκι όσο ψήνεται η κάτω πλευρά, και κατόπιν την τυλίγω, πρώτα στη μέση και μετα και πάλι στη μέση σχηματίζοντας ένα "τριγωνάκι")

Μόλις έχει ροδίσει και από την κάτω πλευρά είναι έτοιμη για σερβίρισμα.

Σας προτείνω να τις δοκιμάσετε αμέσως και ζεστές.

Θα ενθουσιαστείτε από την πολύ γεμάτη γεύση της και να ξέρετε πως τρώτε κάτι το αυθεντικά υγιεινό για εσάς και τα παιδιά σας.


ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ